Brittan

Välkommen tillbaka Britney! Vi kanske ska hoppas att du lever ett bättre liv nu?!

Idag vad jag 20 minuter för pigg,så jag har 20 minuter extra på mig att "göra mig iordning" på. Goody va? ;P Idag blir det en lång dag. Fick ju somsagt reda på senare igårkväll att det är Öppet Hus på skolan ikväll,där jag anmält mig för att berätta om BF,detta pågår mellan 16.00 - 18.00! Hejdå träningen,hejdå "köpa present till pappa". Iofs hinner jag kanske hämta ut kläderna från Ellos,men även att ha de så intensivt just idag känns jobbigt. Men men! Nada to do! Nu måste jag nog kila,på återseende & ha en tjusig dag!
Kram Amanda

Bilden är tagen för en stund sedan *VÄLKOMMEN TILL EGO-TIME*
Min lugg är verkligen ogräs nu,måste klippas! Tack för dagens ego-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0