Börjar dagen nyttigt,slutar dagen nyttigt

Vilken hälsosam dag! Till frukost åt jag fiberrikt bröd,och kände mej jättenyttig. Vilken bra känsla efter en sådan onyttig vecka jag haft nu! Men iaf,den första timmen i skolan gjorde vi ett besök på Karlstorpsskolan för att kika in lite inför vår planering vi ska ha med på våran aktivitetsdag med skolans 8&9-åringar. På vägen tillbaka stannade vi utanför en affär,gick in och köpte fika - kanelbullar :) (vår lärarevikarie bjöd oss,vilket som blev mkt uppskattat o var mkt gullig av honom) Där avbröts min nyttighetsdag,för detta blev det ett wienerbröd,tro mej..det satt kvar i gommen ända fram till samhällen,som började efter lunchen! De kan jag iofs tänka mej,för på lunchen cyklade jag upp till Jätten för att hämta ut mina kläder från Ellos,så nu är dom äntligen hos mig! Iaf..efter skoltid skulle jag och mina fem söta tjejer stanna kvar för det var ett extra öppet hus för bara BF idag,vi satt där..och åt - muffins,i mängder. Så i 3 timmar har man haft nybakta muffins sittandes i gommen,fyfabjan säger jag bara! Men nu när jag kom hem fanns det tonfisk&räk-sallad färdig. Nyttigt tänkte jag,och nu känner jag mig sund igen ;) Haha. Lite picts:



Bild 1 & 2 : Nyttiga salladen ;)
Bild 3,4 & 5 : Nya linnena från Ellos.

Senare ikväll ska jag berätta om vad jag,Caao & Linn sysslar med på kommunikationen. Vi har världens bästa projekt. Jag förklarar senare vad uppgiften går ut på,och hur vi arbetar :) See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Anna

Söta linnen :)

2007-05-03 @ 20:41:59
URL: http://annakarinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0