Bilder på nya bikinin & lite tjat om mat ;)



                                                                 
     Urläcker..finns inte ord ;) haha,äntligen är den i mina händer :D
Dessutom känner jag mig duktig nu,har suttit med matten,o lärt mig 3 nya räkningssätt som jag verkligen kände ilska över igår..såg bara en massa x,a:n & b:n. Men nu kan jag det,o har världens energikick! :D Snart blir det mat igen,är fortfarande mätt efter min "sena" lunch,men om jag känner min mage rätt blir jag nog hungrig snart igen :P
Till middag blir det tonfiskröra! =) Mumsi! Satt o tänkte på det förut,egentligen borde varje måltid kännas viktigare än vad den egentligen gör,mat får oss att orka,växa,bli pigga (men även ibland känna oss trötta) och njuta. Jag njuter av mat..mat är min stora passion ;) Tänk alla dom gånger man tröstäter..när jag har tröstätit känner jag mig på bättre humör. Ganska knepigt ;) Men bäst är mat - i lagom mängd! :) Haha..njae,vill nog inte hålla nåt längre föreläsning angående mina tankar om mat..skulle nog aldrig kunna sluta :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0