Arg!

Här har man varit ledig flera dagar i sträck,så ska allting hända - imorgon; då jag börjar skolan igen,går en heldag,fram till 15.40! Troligtsvis skiner solen också. Då tror jag att ja smäller av! Men iaf,jag måste hinna köpa present till pappa,vill slippa göra det på fredag. Jag ska hämta ut mina kläder från Ellos,för kassan hade stängt idag när jag kom,jag försökte pressa ut en anställd att han kunde fixa kläderna till mej ändå,men icke - förstås. Sen måste jag plugga matte,måste lägga upp de på ett bättre sätt har jag kommit på. Senare vill jag även hinna med ett träningspass! Puh,visst blev det mycket på en o samma gång? That's my thursday!

Helgen ser iaf mer lovande ut,då blir det party på lördag. Ser fram emot detta,det är det uppskjutna partyt sedan ca 2 veckor tillbaka. Så det blir helt nya människor att umgås med,vilket som jag gillar mycket! :)

Nae nu har jag fått nog av att berätta om min kommande vecka,tråkig läsning - förlåt! MEN jag kände bloggpress :)
Uppdatering sker senare! Kramis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda, du har mer än helg dag imorgon. Vi skall vara kvar i skolan för det är öppet hus mellan 16:00 och 18:00 :)

2007-05-02 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0