Sunny Saturday!

Godmorgon gott folk. Solen skiner verkligen in genom fönstret,helt underbart! :) Ska strax ta med mig ut på en morgonpromenad runt Spikön,eftersom jag struntar i gymmet idag. Dagen är faktiskt lite planerad,vid 12.30 ska jag & S kolla fotboll uppe på Torsbo,lite nostalgi faktiskt! :) Därefter ska vi bege oss ut till Etage (Köpcenter) & se om det finns lite pengar att förbränna där. Gottigt! Ikväll..tjejkväll? Eller? =) Var hemma hela kvällen igår,var supertrött.Var inte sådära desperat som jag brukar över att få träffa folk. Satt o mumsa i mej glass istället,med smak av cheescake,hallon & citron. Den var fräsch,men ingen glass ja skulle kunna tänka mej äta på beachen! Anyway..Nu är det en morgonpromenad som gäller. Bild på dagens Of kommer senare :) Eftersom detta är starten på min nya blogg också,vill jag passa på att bjuda på en bild,så bloggen inte ser allt för tom ut ;) Bilden är på mig och vovven,riktigt gullig! Inte ofta man får till ett sånt "klockrent" kort med en puss ;P

See ya soon :)

221333-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0