mandizOne - förnyelse av bloggandet. Back in buisness! =)

Right people. Here I am again! Efter ett drygt månads uppbehåll sätter jag igång igen,smash-sugen på detta igen! :) Har tidigare drivit bloggen Mandiiz men har nu startat en ny,och det känns bara så rätt! :) Hoppas både på nya och gamla besökare! :) Den här bloggen kommer innehålla ungefär samma saker som min förra,myyycket info om min vardag,tankar,stil,outfits,"alla mina 113 shoppingrundor" (OBS! Ironi,men jag är shoppinggalen! =D ) o.s.v! Ska försöka dela med mig lagom mkt av mitt privatliv (Mycket diskussion kring det ämnet i många bloggar just nu). Samtidigt är jag en väldigt öppen person,så vi får se hur detta går ;) Är iaf glad över att få vara tillbaka här,med ny inspiration & energi!
Välkommen in i värmen! :)

221333-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0