Bråttom bråttom!

AH! Jag gick ut på min promenad o va hemma igen 11.30! Fotbollsmatchen börjar ju 12.30! Vi måste vara i tid,haha. Har sprungit marathon mellan duschen o garderoben.Nu är det faktiskt såpass tajt om tid så jag faktiskt inte hinner lägga upp en dagens.Men jag lovar,den kommer senare.Jag tar med mej kameran ut på vift idag. Mamma & pappa har också shoppat idag.Pappa e skitglad; "Amanda,ta ett kort på mej som du lägger in på blocket sen"..haha,pappa..BLOGGEN! Pappa: Jaja,eller vad det nu heter..haha. Så senare idag kommer även bild på pappas outfit :) Nu ska vi åka o hämta S,hon hann inte med bussen. Jag själv gjorde mej iordning på 20 minuter. Jag sprang verkligen marathon ;D

See ya later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0