Smaskiga betyg på grillen!

Sooooommaar med förkylning. Men det ger jag blanka faan i,för jag både tränar,badar o allt som inte är bra att göra när man är förskyld. Dagen började med gymmet,de gick segt..men jag va där o gjorde nytta åtminstone. Därefter åkte jag snabbt hem för en dusch,min raaaraste vän Max ställde upp som skjuts till Överby,underbara vän! Så jag slapp ta bussen:) Vi köpte present till hans mor,jag köpte en tunika (bild kommer om några år,för batteriet på kameran är fortfarande dött) därefter köpte vi glass.Efter en stund kom Sofia o ja åkte med henne hem,eftersom vi skulle vidare ut till Gaddis! :) Vi åkte o handlade lite lunch o åkte ut! Nu e jag hemma,o idag började mammas semester,o detta firas med grillning! Go go for that! Ikväll måste jag plugga körkortsteori,för Anders gav mig läxa sist gång,o jag har redan gjort honom besviken ett x antal gånger när jag inte tagit med boken :P Ja hade tänkt mig lite hjälp från Andreas,han är ju duktig på sånt där =) 

Förresten fick jag mina betyg idag.
6 MVG
7 VG
1 G

En applåd för mig själv *Applåd* Tack,kära! Tycker om er! :D


Självgod igen,jag vet..men hörrni..keep smiling!
  Nu ska jag gå mot grillen. Hett! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0