Sådära'ja

Så då blev bloggen uppdaterad igen,hur har eran vecka utan mitt bloggande varit? Otroligt bra kan jag tänka mig! Haha,iaf. Lite kortfattat om midsommar; Mycket regn,mycket alkohol..Mycket trevligt folk,en mycket LYCKAD helg i Grebbestad.  That's it!

I veckan har det inte hänt allt för mycket,har nästan ruttnat på grund av rastlöshet,förutom när jag fått umgåtts med min gosis Andreas :) Inatt sov han här,vi kikade film igår kväll innan vi gick o la oss "Blades of Glory",en riktigt bra o kul film faktiskt =) Vi somnade runt 1-tiden,o Andreas-stackaren skulle upp o jobba idag,så klockan 07.00 ringde klockan,där har vi anledningen till varför jag är uppe så tidigt idag. Gäsp..men jag klarar mig! Allt är värt det! ♥

Jag kan ju glädja er med att mitt studiebidrag anländer till min konto idag,o hur underbart blir inte det? Money..my lovely money! Den här månaden ska jag se till att spara,S P A R A !!! Men har ändå liiiiiite att fixa till me pengarna,men jag tror det går bra!

Nu till det pinsamma; Vi firade midsommar med ett annat gäng,som var lite äldre..bland annat några från Trollhättan. Häromdagen när jag gick in till gymmet kände jag att blickar på mig hela tiden kom från en kille som redan gymmade. Det var nästan irriterande,så mycket glodde han. Jag gjorde ju ingen större grej av saken,utan bara gymmade på,men jag kände på mig att ansiktet var ett face jag sett förut,men kunde inte placera vart. Igår kollade jag igenom bilderna från midsommar,där var han. Gluttar-killen på gymmet från Midsommar. Ack..jag som suttit och pratat med honom tillomed. Nästa gång kanske det är värt att heja? Haha,vad vet jag.


Nu en liten rad för Pontus: Tja Pontus,jag tkr uppdateringen på din blogger suger,så därför vägrar jag kommentera i din blogg ;) Haha,det jag ville säga var iaf att jag såg dig en bit ifrån Folkets Park i tisdags (eftermiddag?) Jag tror du jobbade,för du gick med nån kille. Jag övningskörde,dock körde jag så snabbt,så jag hann inte "hitta" tutan. Därefter frågade jag pappa vart man hittade tutan,så härdan efter tänker jagt tuta om jag ser dig,såvida jag inte håller för mycket på gasen ;) Det var kul att se dig iaf,o jag blev helt galen. Jag ljuger inte om jag säger att jag började studsa i bilsätet (under min körning) o börja ropa: "PAPPA,PAPPA..DÄR ÄR PONTUS..PONTUS!"


Såå,vad sägs om lite frukost nu tro?
Good idea!
Thanks!

GLÖM EJ MIN BILDDAGBOK

Kommentarer
Postat av: Pontus

Hahahaha, jag uppdaterar ju min blogg asmycket nu ju. Iaf i Torsdags. :)
Japp, du hade rätt, jag jobbade. Men snart har jag också ledigt. Bara 2 veckor kvar.
Gött att det inte bara jag som har fylleluckor från midsommar. Men ta det lugnt med spriten. Du vet vad jag alltid har sagt. "Drick med måtta, upp klockan åtta"
Trevligt att du har hittat dig en grabbhalva med. Men säg till han att vara snäll mot dig, annars får han med mig att göra.
Ha de gött.
Pontus

2007-06-30 @ 11:07:15
URL: http://forza-glenn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0