Resumé av helgen

Rihanna's album är SOMMAR!


Sol & värme ute,behövs det något mer den här dagen? :D Det doftar sommarlov minsann:)
Helgen har varit toppen,i fredags blev det restaurang och bio tillsammans med Carro Barro,Andreas,Adam & Richard. Vi käkade på New Place,jättemysigt o god mat:) Därefter blev det bio,vi skulle sett Spiderman egentligen men biljetterna hade blivit felbokade,så vi hamnade på Pirates-filmen. En vecka jag precis sett den,men jag hade roligt ändå ;P Efter de gick vi hem till Carro,o jag sov där:) Igår umgicks jag med Ibbe Bibbe,vi drog en snabbis till Överby,jag shoppade tröja och han skor :) Bild dyker nog upp på detta ;P Efter de drog vi hem till hans syster en snabbis o på vägen hem drog vi en pizza! Mumsi! På kvällen kom Andreas,Adam,Richard o Sofia hit. Vi grillade & höll värmen på altanen.Vid 11-tiden gick vi in o kikade Mr.Bean-filmen..ganska skojig film faktiskt ;)

Idag blir det bara slapp för min del.Ska vräka ut min kropp på altanen för att sedan bege mig vidare till gymmet samt solariumet. Jobbar på brännan inför torsdag! :D

Bilder från helgen hittar ni om ni klickar HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0