Oh,kära sommarlov!

Idag är det ingen vanlig dag,för idag ska jag se Mathias spela fotbollsmatch,hans lag från Falköping kommer hit & spelar mot FCT! Har inte träffat honom sedan i somras,så de ska bli GRYMT kul att få träffa han igen! :D Lite senare idag blir det marknad,men innan de ska ja ut me mamma o pappa till Etage,för att köpa present till min bror som fyller 30 i helgen :) Ikväll blir det förstås till att kika på Sverige - Island's matchen! Och imorgon hörrni..då är det SOMMARLOV. Detta skall firas med en resa till Göteborg tillsammans med the Volvo-boys + Caroline! :)

Sedan är det bara ett år kvar tills jag själv tar studenten,men jag börjar redan nynna på.."För vi har tagit studenten,för vi har tagit studenten,för vi har tagit stuuuudeeeenteeeeen..FYFAN VA VI ÄR BRA!!!"

Det känns sjukt overkligt att ha en hel sommar framför sig,de bästa är att man aldrig vet vad den bjuder på :)

Nu ska ja göra mig iordning. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0