Kära sommarkväll!

Kvällen har varit bra :) Vart ute o träffat vänner,suttit lite avsides från alla fjortisar på bryggan o tagit oss en cider,eller två.Bara snackat o haft trevligt :) Frågan är vad,hur o varför det befinner sig SÅ många studenter vid Bryggan,bland alla småbarn? Jag menar..har ni hört talas om Swania,Lipz,Strandgatan,Oleary's m. fl? Det är DÄR studenterna ska vara,inte bland bebisar,som precis gått ur 8an / 9an :P Människor slutar aldrig förvåna mig,men that's life. Om ETT år är det VI som är studenter..o jag säger bara: Då jävlar ska Trollhättan svänga!


Min bilddagbok är förresten uppdaterad. Klicka HÄR så får ni lite ögongodis ;) Höhö :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0