Från topp till tå!

Japp,nu blir det en liten resumé av gårdagen. Klockan 09.00,precis innan jag skulle gå till skolan ringde Richard o killarna ville åka med det tidigare tåget,vid 11-tiden. Jag o Caroline bestämde oss för att hänka på det tåget också,men då var vi tvungna att hoppa över avslutningen i aulan.Men så fick det bli. Vi tog tåget ner o såg fram emot en smaskig lunch på Bamboo i Göteborg. Vi gick från centralen till restaurangen,som när vi kom fram var; stängd. Den öppnade 2 timmar efter,tjeena. Desperata efter mat som vi var gick vi till 5an o käkade på "mitt" traditionella ställe,Warehouse! Alltid lika mumsigt där! Efter det traskade vi iväg till Liseberg,det var varmt..om inte varmare :P Höhö! En heldag på Liseberg,den här gången vågade jag mig upp till "Uppswinget".En heeeelt underbar attraktion. Håller med dig Madde,it was great!! Ångrar inte en sekund att jag åkte den,mer av sånt..tack! ;) När vi gick Spökhuset ville jag gå längst fram,ja gav mig själv en utmaning att gå först i ett läskigt hus med 4 killar efter mej,inte varje dag man upplever något sådant ;) haha.På vissa ställen blev jag totalt skrämd,men annars var det chill:) Har en väldans tendens att bli uppkäftig till spökena när jag går den. Hihi ;P

När vi åkte Flumeride,knöka vi in oss 5 personer,tre st. fram o två där bak! Det ägde hela attraktionen! Det blev extremt blött,ÖVERALLT..på ALLA! Men vi hade skitkul,efter nerförsbackarna gick vi på grund typ. De va action helt enkelt! ;P Sen hälsade vi på kaninerna också,mysigt värre.Blev ett par mysiga kort tillsammans med dom,dock har jag dom ej på min dator,för i vanlig ordning gick min kamera o dog efter 5 minuter. Blä för den!

Vi åkte hem ganska tidigt,med halv 10-tåget..var hemma i Trollhättan strax efter 10. På stationen stod Sofia o Carro och överraskade oss. Andreas åkte hem,men vi andra fortsatte neråt stan,käkade på Grillhouse o gjorde en check-out-runda vid Bryggan. Då hade vi ont i fötterna,o idag är mina uppsvullna,vet ej hur jag ska kunna gå runt i stan idag! Vi åkte hem ganska tidigt från stan också,vi va trötta. Hade hoppats på en härlig sovmorgon,men ja sov väldigt dåligt inatt,vaknade till runt 3-tiden i morse,gick ner och käkade jordgubbar o drack mjölk. Somnade till fåglarnas hemska sånger :P Vaknade igen av att höra studentvagnar åka fram o tillbaka. 3 stycken av mina grannar tar studenten i år,så jag vet inte vem jag ska vara mest arg på ;) Haha! Men nästa år,då jävlar! =D

Nu har jag legat ute o solat i förmiddag,ska duscha nu o sen göra mig iordning lite för att kika på alla studenter idag. Hade velat gratta alla mina vänner som tar studenten,men det är så utspritt överallt,så skulle ej hinna. Förlåt,men jag tycker om er..det vet ni! ♥

Ikväll känner jag mig festsugen,men vi får se vad kvällen bjuder på. Något bra lär väl hända!
Ni får ha en fortsatt trevlig dag,people!  / Amanda!

Tillägnat Pontus:
*Liseberg,Jukebox*

- C!! Har du halva inne eller?
- Men Amanda..va du är pinsam!
*Efter åkturen*
- Amanda,Amanda..HELA INNE!

Hoppas du förstår åtminstone hälften,Pontan ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, jag sa ju det, helt underbar var den:)

2007-06-08 @ 21:34:49
URL: http://maaads.blogg.se
Postat av: Pontus

Hahahaha, klockrent. Klart du har halva inne....
:)
Jag sov också skitdåligt inatt, mest för den jävla värmen. Men å andra sidan svårt att klaga när det är varmt och gott.
P&K&K
// Ponta Pontalito

2007-06-08 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0