Everything..(shine's)

ETT STORT TACK TILL SANDRA,MARTIN,MADDE & ANNA FÖR ATT NI GJORDE MIN SMÅLANDSRESA TREVLIG =) Smålandsresan var full med mat. Mina vänner säger att jag äter ofta,jag kan säga: Sandra äter oftare :P Såhär såg vårat matschema ut på måndagen:

- Anlände till Alvesta
- Lagade middag direkt
- Gick ut på promenad i 2 timmar
- Bakade kladdkaka,käkade 3/4 medan vi kollade på film
- Efter film hade Sandras mamma gjort hamburgare som vi åt.
- Drog o kollade på en fotbollsmatch,vi stannade till halvlek,efter det gick vi o åt pizza. Vi delade..o mådde illa :P

SJUKT MYCKET ÄTANDE :P


Nu är jag hemma igen,och det känns grymt stabilt. Andreas tog sitt körkort idag,han var överlycklig och de värmde gott om hjärtat :) Vi har varit o käkat hemma hos honom tillsammans med hans familj :) Sen åkte vi o hälsade på hans mormor,o 2 jättemysiga vovvar :) Imorn har jag jättemycket att förbereda inför midsommar,it will be nice!
GREBBESTAD,HERE WE COME! Klockan 23.00 imorgon kväll åker Bil 2 (andreas,jag,jocke & diana..jocke jobbar kvällsskift!) Bil 1 åker redan klockan 17.00..dom hamnar bland alla bilköer,det lär ju bli smaskigt ;)

Är i Grebbestad under hela helgen,hemma igen på söndag! Troligen blir det inget mer bloggande fram till dess! Men jag tror ni överlever..ni har väl inte missat min bilddagbok? Klicka bara här så hamnar ni rätt ;)

Ha de gott folk! Trevlig midsommar o allt dedär! :)
Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0