Blogg på egen risk

Det händer mkt saker i mitt liv nu. Mycket att hålla koll & tänka på. Känner därför ingen lust att uppdatera här i bloggen varje dag. Tar det som de kommer,men kan ju meddela att jag trivs bättre med livet för varje dag som går.Känns grymt bra! Sommarjobbet är fixat,sommarlovet börjar på torsdag,vardagen har blivit roligare,jag trivs med allt. Saknar ändå att skriva av mig på dagarna,har ju trots allt så mycket att berätta,men vill inte dela med mig av allting heller. Lagom får räcka,har ju ingen aning om vilka som läser,o vill inte att alla ska få veta :) Tidigare har jag skrivit alla mina känslor,men ingenting förändras om mina läsare får veta dessa,så meningslöst. Och sen har jag blivit lat,jag chillar gärnet. Förr stressade jag varje dag,det var verkligen illa. Nu är det slappa puckar som gäller,så skönt att bara kunna glida runt. Det gör ju att mitt liv känns ännu mer stabilt! :)

Jag kommer fortsätta vara hemlig,blir nog bäst så.
Haha,men frågan är då vad jag ska blogga om. Det är nog sånt vi märker.
Men jag trivs med livet,o jag äter din mamma. Mohahaha!

Bilder hittar ni på bilddagboken numera. Där kommer både vardags&festbilder samlas.
Länk till denna adress hittar ni i inlägg under!

Det är såhär jag ska gifta mig!
Höhö...ni som inte sett Pirates-3an,ni kan ju gå o tänka på något annat ;) Haha!

Ni läser bloggen på egen risk ;D

image203

Kommentarer
Postat av: Sara

oj sorry! Lovar att göra det nästa gång! :D

2007-06-04 @ 22:25:06
URL: http://gulddroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0