Bara för er - rockigt!

Oh...visst rockar min blogg? Haha..därför firar vi med rockig musik!! Och tänk på att jag bjuuuder på det. Som en present,bara för er. Enjoy it people,because I Do! Jocke älskar låten,så en extra hälsning till honom.



Jag har blivit  så dålig på att lägga ut mina outfits/nya köp på senaste tiden,men mina 3 anledningar är följande:
1 ¤ Batteriet på kameran är slut,ej haft tid att köpa nya :(
 2 ¤ Blir sällan några "riktiga" kläder när man ligger ute o solar på dagarna. Blir fler utflykter o.s.v under sommardagarna :) (FÖLJ BILDDAGBOKEN) Länk hittar ni i inlägg under.
3 ¤ Det spökar i mitt hus (den mest realistiska förklaringen)

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet, men jag orkar inte riktigt ;) Lägger min tid på att läsa din i stället. Kanske kommer något inlägg då och då :P Have a nice day!

2007-06-14 @ 12:39:11
URL: http://gulddroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0