3 månader kvar - grattis till mig själv!

Hoppsan,kom ju på att jag fyller 17 år o 9 månader idag. 3 månader återstår till min 18årsdag! Sjukt grymt!

3 månader lär minsann gå snabbt. Men sen behöver jag inte påminnas om att det finns dom som fyller tidigare än mig, om sisådär en 1 månad,eller två. För nu räknade vi månaderna till min födelsdag,o inte till Din Carros,eller Maddes..eller någon annan's ;) Höhö..men ett stort grattis till mig själv idag på min stora dag. (Pontus,jag vill att åtminstone du lämnar en grattis-kommentar när du läser detta,vill få ett levande tecken på att du fortfarande har ett roligt liv o läser min blogg ;) )

Dagen firas med en egobild på mig själv,dock är den faktiskt från förra året,förra sommaren med andra ord :) Man kan ju se hur jag förändrats :)

221333-207

Okej..jag är snäll. Ett grattis i förskott till er som fyller före mig.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Inte illa att tacka sig själv när man fyller "17 år o 9 månader idag." Men om inte någon annan tackar så får man väl göra det själv. Ta saken i egna händer ungefär *host host M**ke host host*
;)
Jo, jag lever allt och jag läser din blogg. Dock så är jag inne i en svacka nu... skall jobba heeeeeeeela veckan lång samt helgen.
:(
Men men, pengarna ska ju in. Annars kan jag inte ha råd att fika med er.... när ni nu får tummen ur att åka ner till vackra gbg.
Ha en bra vecka och grattis än en gång.
//Pontapontalito

2007-06-12 @ 21:31:30
Postat av: Anonym

Jasså, jag fyller år INOM 1 månad! :)

2007-06-14 @ 12:07:29
Postat av: Anonym

Jasså, jag fyller år INOM 1 månad! :)

2007-06-14 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0