100 meter kyckling

Kvällsuppdatering.

Vi va värsta tjejmaffian som var o kikade på när Mathias spelade sin match här i Trollhättan,dock blev dom utklassade av vårt Trollhättelag,men det var ju inget som förvånade oss speciellt mycket ;) Mathias kunde ej spela hela matchen,o de va ganska synd:) Men jag fick min 5-minuters pratstund,o min kram..sen var jag nöjd :)  KUl att se honom igen,efter flera månader =)

Efter matchen gick jag & Caroline hem till mig,efter en stund kom Jocke o Adam o hälsade på. Mamma o pappa startade grillen,så dom stannade även på kvällsmat :) Till efterätt blev de rabarberpaj av trädgårdens rabarber,med både glass o vaniljsås. Mumsigt värre. När jag & Caroline skulle in o kika fotbollen mellan Sverige - Island tappade killarna intresset för att vara kvar ,så de cyklade hemåt ;) Haha!

Imorgon mina vänner är de skolavslutning. Till hösten är man äldst på skolan,höhö..mäktiga bananer säger jag bara! Känns så sjukt..BRA! Efter avslutningen tar jag,caroline,andreas,adam,richard & daniel oss ner till göteeeeborg! vi ska först gå på restaurang,Bamboo',göteborgs bästa buffé..för att sedan ta oss vidare till Liseberg. Blir grymt kul! :) Därför blir det sängdags tidigt idag..det vill säga efter detta blogginlägg! :P Har en del att fixa med imorgon bitti,hur ska ja hinna med allt? Aja,de funkar nog!

Nu drar jag mig,ha de tjusigt! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0