Tjusig helg,back to work!

Hej gott folk! Idag är jag på strålande humör,o helgen har vart enormt trevlig o avslappnande! Mitt nya jobbschema har börjat o det är bättre än vad Lars-Ove heter,superhärligt! Helgen ute på Orust har bestått av husvagn (underbart!!), kortspel,bad i det varma havet,vindar,fest,"husvagns-mat" & studsmatta. Allting tillsammans med Andreas o hans släktingar! :) Vi kom hem igår kväll,då vi båda två var trötta. Det var en nära-döden-upplevelse för mig när vi skulle handla mat på Ica. Jag ville slå ner varenda människa jag såg,o Andreas låg mest risigt till..men han klarade sig undan med bara några irriterande blickar o ryck från mig ;) Haha! Vi köpte hem färdig potatisgratäng,kycklingfiléer,beanaiesås o en stor godispåse. På vägen hem hyrde vi film som vi låg o garva åt hela kvällen! =)

Idag har det funkat bra på jobbet,de bara flyter på..njuter av sånna här veckor. Börjar lagom "tidigt",vid 08.45 o slutar senast 14.00 på dagarna. 2 veckor lär gå fort,hoppas vi!

Ikväll ska jag,Joel & Petra fota & posa,Joel skulle tydligen fixa några bilder till sitt "space" (som han kallade det),o jag fick äran att också bli fotograferad o posa framför kameran. Sånt älskar ju jag..så strax ska jag plocka fram lite kläder jag ska ha med mig! :)

Nu ska jag nog lägga min kropp ute i solen,å vänta på att mor & far ska dra sig hitåt,efter en helg i Småland!
Ha det gott!  / Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0