Taa-Maa-Daa!

Idag blir det spaghetti & köttfärssås till middag. Därefter ska jag kika in det inspelade avsnittet av What About Brian från igår. Ikväll ska jag träna. Mamma ska tvätta mina moppar jag har med mig hem. Pappa har köpt en lampa idag,först köpte han en för stor,men nu har han nog köpt rätt storlek. Den storken..

Imorgon är min sista dag på Arbetsförmedlingen,jag kommer jobba en extravecka på Apoteket,o få eventuell hjälp på Finnveden v.32! Nu ropar mor..för nu är det mat. Udda inlägg ha? + att jag har bestämt mig för att permanenta mig.

Ha de gott,en bild på älskling kommer nu! Bilden är tagen i morse när han låg o sleepa ungefär vid halv 7-snåret :) Min blixt på kameran fick bilden väldigt ljusklar,o alls inte så kolsvart som det var i rummet. Whatever..då ser man ju bara ännu mer av mitt socker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0