Systerhandling

Jag & min kära syster fick uppdraget att åka o handla lite enkel middagsmat,för kylskåpet står verkligen tomt nu när vi tapetserar här hemma. All tid går åt till arbete,jag själv svälter,tror jag.... Mat skulle iaf inhandlas. Ica Jätten är verkligen som ett köpcentrum för mig o sis',pappa hade ju skickat med oss en peng,efter 50 meter in i affären delade jag o min syster på oss. Hon gick åt ena hållet,jag åt det andra. Vi möttes ungefär vid kassan igen,då var vi klara med våran "middagshandling". Lite över 500 gick all "mat" på..varav 70 kronor gick åt till mina körsbär,där kilopriset tydligen låg på 80-kronorsnivån. Hoppsan,ibland blir man lyckligare av att inte titta på kvittot överhuvudtaget!

Tänk vad "middagshandling" kan innehålla mycket bra saker ;) Hoho-hihi! Jaja,vi fick iaf 4 majskolvar för 25 kronor,HEJA ICA JÄTTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0