Skratt med min goding! :)

Hej gott folk. Idag har jag ringt runt till sommarjobb-tjejerna,o allt gick suveränt! Börjar jobba lite smått redan nu på fredag,så imorgon blir det läggdaxs tidigt,vilket som samtidigt kommer bli väldigt svårt eftersom Andreas ska nana här! Men jag ska försöka "gos-strejka" efter 21.00! Haha,får se hur bra jag lyckas,men vi båda ska upp tidigt o jobba,så vi har samma "problem" :P Andreas är så gullig som ska ta vägen förbi mitt jobb,innan han åker till Volvo o jobbar där! =)

Idag har jag haft körlektion med kungen..de vill säga Anders. Jag var helt galen här hemma innan vi skulle åka iväg,mor & Andreas blev tokiga på mig..jag var inte mig lik,men nånting speciellt me körningen idag oroade mig. Men som tur var gick körningen jättebra,o Anders & jag hade skitkul som vanligt =) Efter körningen hämtade Andreas mig,vi åkte o hämtade hans syster i Vbg :) Därefter åkte vi till storstaden "Sjuntorp". Haha ;) Vi gick o handlade lite på Konsum,fikade med choklad framför tv:n då vi kikade What About Brian! =D And now..Im home! =)

Imorgon kväll ska jag o Andreas ha myspys-kväll här hemma. Vi ska beställa hem lite kina/thai-mat,kika Pearl Harbor o bara mysa! :) Men läggdaxs tidigt somsagt! =) Vi ska "fira" min sista lediga dag,lustigt det kan bli! =)

Nu till något roligt:

*Inne på Konsum*
Jag & Andreas passerar frukten,rättare sagt vattenmelonerna,precis efter vi passerat dom så råkar jag titta ner på mitt linne.

Andreas: Vad tittar du på?
Jag: Först tittade jag på vattenmelonerna..men..sen..
Andreas: Haha,så nu kallar du dom vattenmeloner också!
För de första så hann jag inte säga klart meningen,o för de andra vill jag inte kalla mina tutts för vattenmeloner. Men Andreas hör bara sånt han skulle vilja höra ;) Jag garvade inne på Konsum efteråt iaf ;)

Andreas mamma hade skickat med oss 50 kr till Konsum för att betala mjölken med. Senare när vi ligger i soffan o kikar på tv kommer Andreas pappa in o har upptäckt chokladen. Vi hade lämnat 2 stycken oöppnade bitar på köksbordet.
- Jasså,så ni har köpt choklad till mig..vad snälla ni är!
Andreas: Jo,de har vi gjort..
Jag: Aaa,ni får dom!

(Haha.."ni FÅR dom"! 2 sekunder senare kom jag på att det var DOM som betalat "VÅRA" chokladbitar.
Andreas pappa - "Tack Amanda,jag ska bjuda igen någongång!") ;)
Pinsamt ..embarrasing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0