Semester? Icke!

Kommer in på MSN,halva listan heter typ: "äntligen semester". Skojsigt - för er! Men på måndag börjar jag jobba.De värsta är att ni nyblivna semestrare kommer få sol era veckor. Ännu mer skojsigt - för er. Nu känner jag mig lite väl kaxig. Men jag säger såhär; Jag vill ej ha semester just nu ;) Höhö..det får ni ju tro på så mycket ni vill på ;D Det enda jag vill ha är pengarna. :P

Efter att jag kommit hem idag efter ett 8-timmarspass sen klockan halv 7 i morse (som lokalvårdare),sätter jag mig vrålhungrig o käkar en hamburgare. Det första mamma kläcker ur sig är:
- Åh guuud vad jag har städat hela dagen.

En blick räckte. Och det skulle komma från rätt käft? Jag har slitit som ett djur idag. Tacka gudarna,eller vem fan som helst för att det är fredag. Imorgon blir det en ljuvlig sovmorgon minsann! Kvällen blir lugn också,ska bara vara hemma,ligga o halvslussa mig själv till sömns,titta på One Three Hill o bara slappa. Senare ikväll kommer också älsklingen som ska sleepa här.Ska bli mysigt! :)

Nu ska jag pysa vidare,ha en trevlig vecka..o semester ;)

Kommentarer
Postat av: Caao

själv så har jag semester hela sommaren :P

2007-07-16 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0