Sammanfattning av helgen

Det är inte bloggen som varit död i helgen,utan det är jag som haft fullt upp! :) Senaste uppdatering blev i fredags eftermiddag,o sen dess har det hänt en massa roliga saker! :)

I fredags eftermiddag ringde min kära bror o frågade om ja ville följa med ut till Gaddis för att spela lite beachtennis o bada. Regnmoln på himlen - bättre badväder kunde de icke bli. Men varken jag eller bror är badkrukor så vi drog till Vänern o plumsade i. Vi spelade beachtennis,riktigt kul! Älskar att slänga mig i sanden. Brorsan ägde mej rejält ett tag,men jag vann den avgörande matchen o tog hem allting. Det känns BRA,kort sagt ;)

Senare på kvällen åkte jag hem till Andreas,hans föräldrar skulle iväg till Norrland dagen efter,så vi skulle säga adjö till dom,jag sov även där! Hela lördagen gick åt till att slappa,gick ut med två söta vovvar,jag drack en kopp kaffe,körde en sväng till VBG o.s.v! På kvällen var det bestämt att sitta barnvakt åt Andreas mosters barn. Urgulliga ungar,självklart blev det världens storbråk just dom minutrarna Andreas gått på toaletten. Tjena.."Aaaaandreas,kooom,dom bråkar" ..Försökte jag säga lite diskret,men de blev mest som ett rop på hjälp! (Hej jag heter Amanda o ja går BF!) Men annars gick allt piano o de va kul :)

Senare på kvällen "bytte" vi bort Opeln till den senaste Volvo S60:n,med R-motor,4hjulsdriven o allt dedära bla-bla man kan skryta om ;) Vi gled runt lite i stan på kvällen,vi åkte o handlade lite mat o lagade sedan hamburgare till oss:) Sen blev de myys-pys hela kvällen=)

Vi gick upp någolunda tidigt igår,runt 11-tiden åkte vi med S60:n till Torp i Uddevalla,ja köpte mig ett par skor o Andreas köpte olja till sin bil. Direkt efter det åkte vi hem till hans mormor,på söndagsmiddag. Lite släkt var där,så jag kände mig ganska liten i mängden,jag kände ju nästan ingen :D

Idag har jag jobbat igen,sjukt jobbigt..jag är jättetrött. Andreas slutar om en timma,då vi ska käka lite här hemma..sen ska vi ta paaaap'aaas bil till Göteborg för att handla bilstereo =) Morgondagen på jobbet lär bli lika jobbig,så jag tycker det ska bli trevligt att unna sig en Gbg-resa mitt under en arbetsvecka! :)

Jag ska lägga in lite bilder från helgen på bilddagboken så fort jag hinner,lägger ute några här sålänge! :)



Mer bilder kommer dyka upp på bilddagboken :) Nu måste ja skynda mig. See ya good people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0