Roger ville bara leka

Jag är arg som fan. Eller jag är irriterad..hatar när folk säger att dom ska ta sig tid,men sedan inte håller det. Dessutom känner jag mig stressad nu också,har så mycket att ta tag i känns det som. Allt kommer på en o samma gång. För det första ska jag tenta av matten när jag börjar skolan igen,o redan nu känner jag pressen att plugga. Sedan har vi teorin till körkortet. Där handlar det om att repetera om o om igen! Andreas kommer få vara ett stort stöd när de gäller både teorin o matten. Man kan inte bli bättre än honom!

Sedan drar projektarbetet igång,mitt mål är att ha det inlämnat strax efter jullovet,så jag har hela våren fri sedan! Förhoppningsvis söker dom nya ledare till Friskis då,o då vill jag satsa på det. Vadå målinriktad? Men jag kan tyvärr inte leva utan min livsplanering!

Jag vill bara att tiden ska gå. Och på tal om "tid" så är det 2 månader kvar (imorgon) till min 18årsdag! O fatta hur sjukt snabbt dom här två månaderna kommer gå,vi börjar skolan 22 augusti,o den första skolveckan går alltid snabbt,o när den e slut så är vi snart inne i September,då återstår 12 dagar. 12 dagar till:

* Födelsedags-annons i Trollhättans Tidning =)
* Körlektion med Anders =)
* LIPZ (krogen)
..Och sen förväntar jag mig mängder av kramar! :)


Nu blev jag på bättre humör..En dusch nu då kanske.



Jag har inte glömt er!

Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Bra om teorin är fixad så du hinner med att kana innan
det går för lång tid, Ha´De´
A =)

2007-07-11 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0