Kvällstoner

Detta får nog börja bli en sommarkvällsblogg "vid lediga stunder". Dessa regniga dagar fylls upp av stekta ägg till frukost,telefonen är i örat nästan ständigt,dvd:n går nog snart in i väggen o mitt träningskort går nog snart i ide..för såhär dålig på att träna har jag aldrig varit. 2 gånger i veckan - det är ta mej fan katastrof.

Vad sägs gott folk? Lite gym imorgon..ringa sommarjobbet & sen körlektion med Anders. Det jag mest ser fram emot är att köra med Anders,han är grym o får mig alltid på gott humör! :P Efter det ska jag träffa Andreas♥ så dagen kan inte sluta bättre! Oh vet ni? Ja har förberett ett manus om hur jag ska säga till "sommarjobb-tjejerna" i telefonen imorn,i år har jag lyckats få till det väldigt bra,för det är ju inte första gången jag förbereder hur mitt samtal ska låta ;)

Nej,nu ska ja förgylla er läsning med lite bilder! =) Och ni era patetiska läsare som kommenterar era töntigt barnliga kommentarer anonymt --> Skärp er!! Stå för vad ni säger & tycker..Please! Till er andra som VET vad ni heter: Tummen upp! :)



Bild..
1) Syster o jag före party i lördags!
2) Vårsolen,vår bästa lärarvikarie nånsin Pontus trodde starkt på Waldorf-teorin ;)
3) Gammal sommarbild från en sen Smålandskväll för några år sedan. På bild syns Mr. Fisk,Peter, jag i mitten & syster till höger! :) Helt underbar bild,som ger efter många minnen!
4) Syster klagar över att aldrig få vara med på bild..Så jag får bjussa en på henne idag. She's lovely..typ ;) <3

GLÖM EJ MIN BILDDAGBOK FÖR MER BILDER!!

Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Jorå, gott humör är det inte ont om, gör nu inte nåt som inte jag skulle ha gjort vid samma tillfälle!! =)

2007-07-04 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0