Kusligt!

På EN natt har luggen blivit sjukt lång,den har växt framför ögonen på mig,ej bra! Men jag har nu bestämt mig för att spara ut luggen igen,orka med sån skit längre..den e bara jobbig,den kan se bra ut max 1 timma på dagarna.Och sen,så ska jag nu antagligen bli krullhövve. Det kommer bli fint,jag är nästan säker! O till sist så ska jag ha guldbruna slingor i,de kommer bli ett jävla skiftande i håret,o pengarna kommer rulla ut ur sparbössan (som jag knappt har) ,lika snabbt som dom kom in. Sjukt farligt med pengar dedär!

Idag har jag åter igen jobbat,de gick bra o nästa vecka ska jag börja självständigt. Pinsamt spännande. Bara så ni vet så gör  jag detta för pengarna! Lite om gårdagen nu..

Jag o min kära pojkvän åkte en sväng till Göteborg (kanske inte riktigt,men nästintill GBG,för att va exakt),för att köpa bilstereo till Andreas bil :) Sen gick vi en sväng in till IKEA,vi köpte oss lite småsaker,o sedan blev det fika på IKEA-caféet! Mysigt,sånna småresor ger så mycket gott under arbetsdagarna,det får en på gott humör :)

Idag ska vi på kalas hos Andreas morfar som fyller år,ska bli jättetrevligt! O imorn lär de bli mer kalas,åtminstone i helgen,för imorgon fyller vår kära CAROLINE 18 år. Va underbart det ska bli för dig vännen! :)

På söndag "firar" jag & ♥A♥ 1 månad..Tiden har gått fort. 1 månad är ju inte så långt ijämfört med andra förhållande,men det är ändå våran dag o den är speciell! :) Om det blir fint väder har vi planer på att åka ut till kusten en heldag,med sol,bad,jordgubbar & mys! Men vi får se hur det blir med detta! =)

Nu ska jag traska vidare här hemma,för att göra något åt min lugg,som har växt...över en natt.



Mina nya skor,får bli mina nya övningskörningsskor.
Detta är min stil,folk får tycka - men jag skiter i vilket (förberedd på olika åsikter)


Låt mig nu va lite omogen,bara för idag. Skit på dig ;)

Kommentarer
Postat av: Pontus

Spännande Amanda! Vad är det för jobb du sliter på?
Är det bf-carro som fyller år eller någon Caroline jag inte känner? Om det är carro-barro som fyller år, så får du ge henne grattiskramar från mig och hälsa så gott. Här får hon även en liten ros (dock en nördig sådan)
@->---
Nu ska jag också vara omogen: du kan vara skit på dig..
;)

2007-07-10 @ 23:34:14
URL: http://forza-glenn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0