Kalla det dumma tankar!

Några punkter som kan irritera människor i omgivningen:

¤ Sommarlovs-vädret suger,just därför vill jag börja skolan!
¤ Till helgen ska jag psykiskt förbereda mig själv på att börja jobba,halv 7 varje morgon ska jag slava upp mig själv.Ta en trevlig promenad i detta underbara sommar-regn o bara bli piss-blöt!
¤ Jag ska äta mer fisk.
¤ Jag ska lära mig dricka kaffe (det är värt ett försök till)
¤ Slutligen vill jag meddela att jag slutat gråta åt filmer..har jag blivit känslokall eller? :S Nu har iaf jag & Andreas lånat Pearl Harbor av hans farbror,vi ska se den någon dag framöver. Till den filmen har jag alltid storbölat,nu sätts jag på prov!



Andreas ♥ - Jag tycker om denna människa så SJUKT mycket. Just nu är mitt liv bara lycka..

image219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0