Hoppsan!

Dagens telefonsamtal:

- Amanda,vill du följa med mig på toaletten..?
- Visst,jag har ändå inget bättre för mig!


We call it "Öppen relation" ;)


Dagens övningkörning:

*Väntar på att få komma in i en rondell,då en bil åker ut från rondellen,men inte blinkar höger*

- Men blinka då ditt jävla as!!
(Jag ska köra ur rondellen o 1 sekund efter jag svängt ur så kom jag på mig själv att jag heller inte blinkat höger,jag sätter istället på blinkern en hundradelssekund efter rondellen)
Pappa: Jaa,ser du..nu vill du nog inte veta vad han i bilen bakom sa om dig.

Emberrasing.
Men idag var jag duktig annars,jag körde ungefär som en Gud.Näst intill åtminstone! Jag & pappa vill bara ha växlingen på olika sätt,men eftersom det är jag som kör,så går min vilja igenom,muuhahaha!

Anders; Jag är redo för backning,igår tränade jag på Friskis-parkeringen & idag var vi på Ö&B.

Nu måste jag ner o duscha,blir mer bloggande imorgon. För hela kvällen skall tillbringas med min sötnos! ♥
Ha det tjusigt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonyma toalettmäniskan

Ja men visst har vi trevliga saker att prata om ;) Löser världsproblemen ;)

2007-07-12 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0