(hair) Like a lady

Jag funderar starkt på att permanenta mitt hår,dels för att dom stora lockarna skulle ge mitt hår mer volym (många avundas på mitt "själv-platta" hår,men jag avskyr det vissa tillfällen). Jag tycker det ser fräschare ut med lite volym! Risken är att man tröttnar på lockarna efter ett tag,men som tur är går dom ju ur ganska snabbt,om lockarna är lagom stora! Dessutom vill jag göra ett färgningsbyte till hösten också. Jag trivs toppen i dom 3-nyans-slingorna jag har nu..men jag drömmer fortfarande om mitt brunguldiga hår!

Iaf..jag hittade en gammal skiva med The Sounds (Favoritlåtar: Fire & Like a lady)..efter flera år kan jag fortfarande texterna på nästan alla låtar. Sjukt grym är jag va? ;)  Haha..jaja! Bara för att jag är så sugen på att permanenta mitt hår tänker jag locka mitt hår nu!

Have a nice day people!
image224


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0