Första arbetsdagen

Goddag gott folk! Idag gjorde jag min första jobbdag. Jag steg upp 05.50,jag lät Andreas ligga o snooza sig lite så jag gick ner o gjorde iordning frukost :) Igår kväll/inatt var det jättejobbigt att kunna somna. Vi sa godnatt ungefär vid halv 10 igår kväll,efter 10 minuter låg Andreas o sov som en björn. Jag själv låg bara o vred mig..va tvungen o väcka han två gånger,men efter 3 sekunder så sov han igen. Sista gången ja titta på klockan var den 02.00..o efter det kunde jag somna. I morse var jag trots allt faktiskt pigg,det kändes konstigt när jag vaknade,för precis innan väckarklockan ringde så drömde jag om en låt som spelades,minns ej vilken. O som väckningssignal har jag ju Jimmy Jansson - Amanda (såklart),så två låtar spelades i huvudet på mig. Det kändes rörigt så tidigt på morgonen ;)

Just nu känner jag mig ändå drygt sleten,för det första jag fick göra när jag kom hem var att diska upp all gårdagens + dagens disk..så nu har jag precis satt mig här för att vila lite ;P Jag kommer nog ändå somna gott ikväll,så social lär jag inte bli =P

Imorgon kväll ska jag & Andreas sitta barnvakt åt hans två småkusiner,o det har jag längtat efter! =D Så de ser jag verkligen fram emot..har ju själv alltid velat ha småkusiner! :) Skojs-skojs! Jaja..lite få bilder från min & alsklings myspys-kväll igår med kinamat kommer här... :)



Ni ser själva hur lycklig jag är! ♥
Ha en fortsatt tjusig dag =) Kraam!

Kommentarer
Postat av: Sofia

NAAW :D Sötaste på länge vännen! :)

2007-07-06 @ 15:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0