Fallens Dagar.

Kvällens planer: Käka på Meza,o sen bara gliiida.
Idag har jag varit överdrivet trevlig mot alla i min omgivning. Jag har fått sura människor till att bli trevliga tillbaks. Jag ligger på elit-nivå när det gäller sånt. Men efter att ha sprungit runt hela dagen med ett leende på läpparna känner jag mig helt utmattad! Men vad gör det? Det är big party i Trollhättan,o då kan man bara inte sluta le! Ett plus i kanten är att det är helg,underbara lediga dagar.


Igår fick jag övningsköra till Vänersborg,de gick skitbra,o va kul. Jag fick användning av alla mina kunskaper jag lärt mig. Har utvecklats sjukt mycket när de gäller körningen sedan jag började i September. Men en dag kommer alla som kört om mig få något uppstoppat i deras avgasrör. Tillomed en moped,som bara kom upp i 40 försökte slicka arslet av mig igår när jag stod i en korsning o skulle svänga vänster (med uppförslutning,ångrar att ja inte släppte på bromsen så kunde han fått smaka på sin egna medicin) Ni vill inte veta hur mycket jag gasade när ja kört ut,det lilla mobbade moppe-objektet låg o puttra i 40 efter mej,medans jag gasade upp till 70,pappa blev irriterad o jag hade en lång utläggning om hur mkt jag hatade denna moppe-människa. "nej,jag är inte bitter" ;)

simma lugnt!
...jag själv kommer bara njuta av denna helg,, på många olika sätt!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0