Ego Day

Surprise! Tidig uppdatering får det bli idag,för idag är dagen fullspäckad med roliga saker =) Min lediga dag,då jag nu ska samla mina krafter inför "hard work work!" Dagen blir nästan helt ego,eller kanske inte men jag ska hinna med saker som jag inte gjort på länge. Jag & Sofia ska åka o uppvakta Caroline idag,för hon fyller 18 idag! Ett stort grattis. I eftermiddag ska jag träna,ett hårt pass på gymmet har jag bestämt mig för. Jag känner mig alls inte i form,så de ska bli skönt att moova på arslet lite :P Kvällen avslutas med att kika på "What about Brian". Andreas bör känna konkurrans ;) Haha,naw..skämt o sido!

Helgen ser också bra ut,på lördag blir det födelsedagsfest! Fredagen ser hittills lugn ut. Jobbar fram till helgen,så gissar & hoppas på att tiden går snabbt!

Och nu när man är uppe såhär tidigt,så är det ett gyllene tillfälle att kika H&M:s& Ellos hemsidor i lugn o ro. Jag älskar shopping på internet! Det säger bara klick! Bra skit dedära..

Och detta är ett hipp hipp hurra för Caroline på hennes 18årsdag! GRATTIS VÄNNEN! <3


Kommentarer
Postat av: Pontus

Klart du också ska få kramar Amanda.
Men denna är för Caroline
http://frktjatlund.blogg.se/images/rosor_1159030198.jpg
När du fyller får du också rosor. :)
Ha en bra dag.
/Pontapontalito

2007-07-11 @ 09:42:34
Postat av: Anonym

Tackar Amanda! :) Puss

2007-07-11 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0