Blickar framåt!

Dagens arbetsinsats är över. Halleluja för det! Är fortfarande lite småsaker på jobbet som strular,men utan den trevliga personalen skulle det alls inte vara lika roligt. Jag bara älskar sociala människor,som vågar bjuda på sig själva. Bästa människan är ju ändå killen på posten,som drar finska sexskämt. En riktig gubbe som sprider lite action runt omkring sig! He makes my day at work. För sen har jag ju min lilla egna prins Andreas som jag aldrig skulle klara detta utan! Det bästa jag vet är att få somna bredvid honom,o vakna upp tillsammans med honom! ♥
Inatt blir första natten på två veckor jag inte kommer få sova breve han när jag ska upp tidigt imorgon..det känns bad. Kommer kännas tomt faktiskt:(

För övrigt firar vi min namnsdag idag,mitt andranamn är Kristina! Detta skall firas med en god middag här hemma,med en smaskig hemmagjord paj av pappa (kocken själv), körlektion, ett träningspass (jympa,min älskade jympa) o avslutningsvis Allsång på Skansen! Sen runt 16-tiden hoppas jag att Andreas kommer förbi en 5minuterssväng o ger mig en snabb-puss :) Hehe :D

Jag ser fram emot nästa vecka,ett väääldigt fint schema på jobbet + att det är 3e veckan av fjärde. BRA SKIT DEDÄRA!! :D

Nu är mamsi på G med maten..jag ska kolla läget ;)
See yaa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi, nu lurade du i mig att jag hade namnsdag jag med! Men jag heter ju inte Kristina. Ajabaja! Du får varna mig innan att det inte är Amanda det gäller. XD

2007-07-24 @ 20:47:11
URL: http://anda.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0