Bakisdag

Goddag. Idag vaknade alskling & jag inte förren vid halv 1,vi gick raka vägen ner till köket för att äta lite frukost,som bestod av pasta o den superkända-goda kasslergrytan. Därefter gick vi upp o la oss igen. Nu känner jag mig rastlös. Andreas har åkt på kalas,o jag vill ner på stan o fika..men som de ser ut just nu lär de inte bli av :P

Kvällen igår va faktiskt ganska kul. Umgicks med Andreas,Adam & Tenggren. Hade lite förfest o sen drog vi ner till stan för att bara glida. Träffade hyffsat med folk,o det var en stor hel fest i hela Trollhättan,om de nu bara kunde va sånt drag varje helg..önskedrömmande!

Nee,har inte en aning om vad jag ska blogga om mer idag,de lutar väl åt bloggtorka. Vet heller inte vad resterande dag ska gå ut på. Får panik,är rastlös! Shiieet. :( Ha en bra dag iaf,tjoola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0