Autografer säljes ;)

Tanken föll mig precis på att jag skulle ta en runda på stan idag o bara kolla runt. Men sen kom ja o tänka på att 300 kronor återstår på kontot den här månaden. På senaste tid har jag börjat betala med kort,vilket som är världens ekonomi-fälla för mig. Men det är ju så kul,jag älskar ju att skriva min autograf på kvittona,o visa mitt leg. för det lär jag ju ändå inte få göra förren 2 månader,såvida jag inte försöker komma in på Lipz ändå,men så skoj ska vi inte ha det än. Det är överskattat ;)

Iaf,iaf..Min chef ringde för en stund sedan o erbjöd mig några extra arbetstimmar imorgon,jag tackade förstås ja..jag är positiv till mitt jobb nu! Och sen så kan man glida rumpan i några extra hundralappar sedan när dom glidit in på kontot!

Idag blir det bara till att glida runt här hemma. För det mesta iaf.
Ha de gott sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0