"Amanda dommare-huvud"

Jag har beställt tid för hårförändring! Nu blir det volym & lagom stora lockar. Håret kommer rocka,vara skitsnyggt,se fräscht ut..eller bara se...för jävligt ut. Aja,det är värt att testa för 1100. Drygt va. Mhhm,men vill inte påstå något annat. Jag behöver förändring,det behöver jag emellan åt! Lite surt med luggen bara,ska den sparas,eller klippas? Slingorna får vara kvar,för dom är i sina bästa dagar just nu. I o me det att vi inte haft någon sol i denna stad i sommar har dom inte fått chansen att blekas bort,men det är ju bara något att hurra för!

Vem vet,på torsdag kanske jag alltså kommer se ut som en gammal engelsk domare som sitter i domstolen,eller som dom brittiska männen såg ut under de historiska dagarna? Andreas måste isåfall känna sig hedrad att få sova bredvid en sådan sak ;) Äsch..min frisör är sjukt duktig,o kommer säkert göra ett snyggt arbete! =)

Nu blir det en dusch,o i eftermiddag ska jag & Andreas hitta på något skoj med vännerna! :)
See ya!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tjena.
Har du och alla andra bf2 (blivande bf3) tjejer lust att fika på fredag i thn?
Jag slutar runt 2 men har säkert lunch runt 12 om ni kan bättre då.
Mvh Pontapontalito

2007-07-31 @ 21:23:12
URL: http://forza-glenn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0