Utbildad CNC-operatör & Veckan

Tjena pluttar! Jaaaani,igår fick ni alltså reda på min o andreas grund till vårt förhållande,han var ju inte rädd för att berätta sanningen precis! (haha,läs inlägget nedan om ni missat det!) Jaajaa..men nu ska vi gå till ett mer action-ämne..det är nämligen såhär; jag har blivit CNC-operatör,för idag på håltimman övergav sofia o linda mig,så jag gick ner till min prins :) Dom va i volvo-verkstaden så frågade jag deras lärare Kari (som för övrigt älskar mig) om ja fick va med på deras lektion. Han har ju inget emot brudar..så de va inga problem.Däremot blev de ett himla tjat om att ja inte hade skyddsskor :P Men iaf..jag tryckte på den gröna knappen o starta min maskin..ja va duktig,o när maskinerna gick självgående så passade jag & andreas på att gosa..allt för att jävlas med Kari ;) Hihi..

Nu har precis jag o Evelina planerat min veckan,hur den ska gå snabbare. Idag ska ja plugga,o de ska bli skitkul!! Motivering: Bra start på veckan..(haha) , imorgon ska jag trääääääna, för första gången på en månad..vad jag kommer flaxa. Den person som tagit över min plats på träningsgolvet under dessa 4 veckor kommer definitivt få flytta på sig igen =P Mohaa,ooond är jag! Dagen e slapp på onsdag i skolan,har bara en massa redovisningar! Resten av veckan orkar jag inte berätta om..men anledningen till att ja längtar till helgen är att den blir extra spännande. Brushan ska ta hem sin nya flickvän på middag,både jag o Andreas e väldigt nyfikna på detta! Sen kanske vi skulle hitta på något kul med Adam & Jonna,o på söndag är de kalas igeen,då vi ska fira Andreas syster & mamma!

Nu är jag hungrig..så idag får jag äta lite på Evelina,hon sitter en meter ifrån mig..Revbenen o köttet därtill skulle sitta himla fint..

CHeeesee OUT!

PS: Och hur faaaabjan kommer det sig att statistiken bland läsarna ALLTID höjer sig just dom dagarna Andreas skriver sina inlägg? Förklara det,kära läsare! ;)

Kommentarer
Postat av: madde

amanda, kära amanda.
jag är nog din mest trogna läsare, det spelar ingen roll om det är du eller andreas som skriver.
din favorit-madde!

2007-12-03 @ 15:32:02
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0