Uj uj uj

Hej på er alla,goda och gladaaa!
2a december redan och FÖRSTA ADVENT! Kors i taket,vi är alltså redan här nu. Årets sista månad och vad har jag egentligen hunnit med? Eller vad ska man egentligen hinna med? Året har i vilket fall gått snabbt,nu början julklapps-yran & planering inför nyår. Yiiha. Ska börja smyg-shoppa lite julklapp idag,Andreas present..det är inte vilken som helst så ska ut idag innan "grejen" tar slut! De är även julskyltning här i stan,men den vet jag inte om vi hinner gå på..jag är iaf jävligt sugen på godis idag. Resten av dagen ska jag spendera tillsammans med Andreas,o sen ska jag ut i sandlådan o leka med religion & historia-boken!!! 

Helgen har för övrigt vart sådär..allt har inte vart som vanligt,men de har ordnat sig hyfsat bra ändå. Det är förstås min älskling jag saknat,men istället för att va själv hemma igår så följde jag med till min moster, därefter senare på kvällen följde jag med några vänner ut till krogen,de va skitkul igår. En rock-trubadur som va helgrym på att spela..de va världens drag. Jag va på jättegott humör o kunde verkligen ha kul! Och denna gången kunde jag åtminstone dricka upp det jag köpte,för halsen har blivit bättre!! =) Klockan 12 ringde Andreas o sa att han var färdig med Novemberkåsan,o han hade åkt hem till mig. Men jag ville naturligtvis hellre va med honom,så han kom o hämta mig i stan. De va så gott o krama om han sen! Nu ligger han fortfarande o sover,han behöver en rejäl sovmorgon..

Nu e jag hungrig..ska gå o äta på min sovandes pojkvän! Han är underbar! ♥
CHeese ooouuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0