Tips på resmål: Sjuntorp! KOM SOM DU ÄR! =D

Hej gott folk! Min uppdatering har varit dålig nu de 2 senaste dygnen,men de finns otrooooligt mycket att göra här i Sjuntorp,det är värsta draget.Och jag ljuger inte =D Igår tex. gick jag runt i pyjamas hela dagen,gick ut med Andreas syster o gick med hundarna,läste lite eng-bok,körde igenom mitt jympapass lite grann,o därefter gick jag i PYJAMAS till Andreas jobb..en för stor gosig t-shirt med nån filmstjärna på,med leggings o klampa in på badhuset bland gästerna,haha! Meeeen somsagt,vi befinner oss i Sjuntorp ;D Nee,elakt sagt. Men iaf..just nu steker älsklingen pannkakor,o vi sorterar lite bilder från Spanien. Klockan 16.00 idag är det dags för det stora JULBADET!

Imorgon ska jag ta mig hem igen,hade tänkt slå in mina julklappar,baka knäck o inviga mina nya glasögon ;P Sen hade jag tänkt publicera lite bilder var som hänt de senaste ;)  Självklart blir det uppesittarkväll också!

Ne nu ska jag gå o umgås med kocken igen ;)
Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Jo visst är Sjuntorp ett riktigt inneställe men det går inte upp mot Grästorp by night!! Grästorp skyline i solnedgång,,, de e grejor de.
Alla önskas en trevlig helg från Snygge,

2007-12-23 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0