Story: Julkalender'n

Goddagens. Här sitter jag svältandes med en lussekatt i käften som förhoppningsvis ska göra mig mätt. Har suttit o pluggat historia 2 timmar o en kvart nu,behöver MAT och PAUS. Men tror allt sitter nu! Just nu längtar jag bara till helgen,den verkar bli helt wonderful! Mer om detta i ett senare inlägg..Hade iställt tänkt o berätta den lilla historian om årets julkalender jag fick av Andreas mamma...

..I söndags när vi kom hem till Andreas så låg de en stor jul-godis-kalender på Andreas säng..eftersom de va en ovanligt stor tänkte jag; Näe,men då kan ju jag o Andreas dela..Så sa jag till han: "Aa,men bara så du vet så delar vi på den." Men självklart så spyder Andreas ur sig som en äkta 3-åring: "Nääää,de ska vi inte alls de..Den är min,jag har fått den av mamma!" Jag (som nu leker 5-åring) rusar ut till TV-rummet där Andreas mamma sitter o säger helt panikslaget: "Vaaaarför fick inte jaaaaag nån?" Haha..Då lovade hon mig att köpa en till mig med..o igår fick jag den hemlevererad! Visst är Andreas mamma underbart snäll! Så nu slipper jag & älsklingen bråka om våra kalendrar ;)

Nu ska jag knalla vidare..NÄR KOMMER MINA PÄRON HEM???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0