Sleep,MVG!

Hej era åsnor! Just nu sitter jag här uppkäkad o nyvaken. Har ätit kvällsmat efter att ha sovit från kl.6 fram tills kl.9 nu,stensovit..Hur gott som helst. Min älskling är på möte i Vbg med hans rallyklubb,gratismat får han också..själv så fick ju jag dra i mig lite enkla cornflakes-flan! Gaoh..men jag hoppas han är på ingång snart,för jag är sugen på en kram eller två! :)

Imorgon är de alltså julavslutning som gäller,HOT! Efter vi har slutat ska jag o Andreas åka o handla de sista på våra julklappar =) Jag ska även gå på jakt efter min klänning jag nämnde lite om igårdagens inlägg! Och på kvällen kommer den berömda (?) sittningen,som enligt min syster kommer bli tråkig :P Haha..Det är ju inte Trollhättans största lokal på Villa Stranna direkt,men jag tror stämningen kan bli riktig mysig. Jag är den enda från BF,så jag kommer väl hänga med de coola Volvo-folket,där kommer jag väl också att trivas! :)

Sen ska jag avsluta inlägget med att göra alla glada genom att STOLT meddela att jag fick MVG i SLUTBETYG i religion..Muuuums vad gott! Det är ju ingen nyhet att jag "vågar" uttala mig om mina skolkunskaper :P Naee..nu får de inte gå till överdrift..men ja,mvg somsagt =P

Nu ska jag borsta tänderna,kanske ska låtsas ha svimmat tills älsklingen kommer hem? Då måste han fjäska för att jag ska vakna. Good idea! ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

Självklart blev det ett MVG Amanda... :)

2007-12-19 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0