November Kåsan och romantik

Hej på er!!!
Nu är jag här igen ;P (andreeeaaas,amandas heta boyfriend)
ihelgen har det varit november kåsan och det har gått bra.... Det börjde redan i fredags där jag tog ledigt från skolan och badet för att kunna hjälpa till och förbereda. Hela dan gick grymt snabbt och jag gick tidigt och la mig för att på lördags morgonen kunna vara vid SAAB Muséet och köra ut klockor till alla sträckor. När jag var färdig med det så gled jag runt med micke i en liten kukförlängare (Dodge Ram). Vid SS6 var det trafikkaos på dagen för att dessa jävla idioter till folk inte kan parkera utan dom dubbel parkerar på en liten landsväg så att det inte gick att mötas.... detta gjorde att kåsabussen gav alla andra ett rent helvete när den kom... Så på kvällen då åkte jag och två tappra män och tog tag i detta och såg till att folk lärde sig att parkera.. eftersom att jag va där så gick ju allt grymt bra ;D (nej nu börjar jag bli som amanda ;P).. vid halv tolv var det tack och adjö för mig så jag åkte hem och la mig i amandas säng och sten somnade :D..

Och nu till romantiken:
Läste lite av det Amanda har bloggat det senaste och såg att hon skrivit om när vi träffades så jag tänkte berätta hur det egentligen va........
Efter att Amanda varit hos mig på kalas så skickade jag ett sms till henne där jag skrev att hon har glömt sina trosor i min säng ;D Det va starten till vårat förhållande.. efter många sms började sedan Amanda fundera på om hon skulle dumpa mig eller inte.. men som tur va så kom hennes kompisar och styrde upp henne på den rätta banan (vilket jag tackar grymt mycket för)... Ungefär en vecka senare är vi på Stadium och Carro provar bikini ;D då ville Amanda ta och börja grov hångla med mig men det vågade hon inte så hon fick vänta tills vi va i Richards stuga den 15/6 där vi pussades för första gången ;P
Älskar dig Amanda

Med Vänliga Motorhälsningar
Andreas

PS: Ni där ute behöver inte vara avundsjuka på oss det finns säkert någon för er med ;D och fortsätt att kommentera för det gör det här lite roligare

Kommentarer
Postat av: Mr X

Trosor i sängen?????????

2007-12-02 @ 21:23:10
URL: http://mandizone.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja jag var då en sv dom som övertalade amanda! :D tacka mej dreas! ;)Kram!

2007-12-03 @ 12:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0