New glasses!

Jag har vart hos optikern o beställt nya bågar! Senast jag var där va år 2005,o jag började använda mina glasögon regelbundet för 6 månader sen! Hoho..Men dom bågarna jag beställde nu var verkligen..GOOD! Dom går lite i metall,samma färgskiftning som min hårfärg..så det blev bara så mycket "Amanda" de kunde bli. Leveransen kommer nästa vecka,spännande! =D För övrigt har jag ingen sysselsättning alls idag,med andra ord: Rastlöshet! Jag hade tänkt sitta bänkad framför O.C-avsnittet 16.10, o om det blir ett Danspass på Friskis ikväll får vi se senare,skulle behövt lite "go-go" i mig!

Imorgon är det iaf fredag igen. Julklappsshopping på dagen,på kvällen bär det av till simhallen & solariumet :) Och sen mina vänner på lördag är det dags för Liseberg med min älskling och mina två kära kamrater; Evelina & Richard! :)

Nu ska jag laga mat, men först ska jag försöka övertyga mamma att göra den istället. ;)

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0