Mysigt citat! :)

Haha,igår på kalaset hemma hos Andreas kommer Andreas moster o säger såhär:
- "Vi diskuterade barnvakt en gång,o då sa K (minsta barnet) : Jag tycker bäst om när Andreas o Amanda passar oss..för dom bara pussas hela tiden". Haha..goosiga unge! :) Undra va Andreas moster tänker om oss nu? :O

Haha,det värmde i hjärtat att få höra det..fast på ett annorlunda sätt ;)



Som ni märker har en ny header dykt upp här i bloggen,rara Sara hjälper mig att sätta in den! Det är jag som fixat utseendet på den,men de är alltså som Sara som fixar den på plats! :) Tack snälla för det! :)

Strax ska jag bege mig till Sjuntorps simhall för att simma o sällskapa min pojkvän! :) Ska även ta o sola lite granna,skönt att relaxa i bastun efteråt..o kvällen avslutas med massa pussar ;) Mums i kohagen!!

Ha en riktig bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0