Min korta onsdag

Aaalluuu! Sitter här jätte-hostandes av någon konstig anledning. Har slutat för dagen,efter att ha haft ett prov. Jag hatar att gå hem såhär tidigt,så istället väljer jag att sitta kvar o vänta på lunchen..ehm,som är 11.45,då jag ska käka med älsklingen o hans classmates :) Men däremot..ska ta mig till stan vid 10-tiden för att göra en synkontroll,o sen får jag gå på jakt efter klappisar:) Ska även in till Lindex o ifrågasätta deras bh:ar som går sönder hit o dit! Jag har redan gaddat upp mig med argument om dom är dryga mot mig! I eftemíddag tänker jag nog vara så duktig att jag sätter mig med min projektarbete,för jag har inget annat att plugga,så nåt måste de ju bli..Haha, jag låter ju som en skolnörd :P För övrigt längtar jag nu bara till lördag,de ska bli sååå mysigt! :) Veckorna går så fort så det är helt sjukt. Kan inte förstå att det är så nära studenten nu,bara EN termin kvar. Wooo! Vad händer sen?? Spännande framtid ;) Hehe =D

Nu ska jag knalla vidare här i bloggvärlden,tänkte spana runt you know..Uppdatera skvallret ;)
Pöööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0