Little bit of what?

Hej hopp gummisnopp. Nu är vi hemkomna ifrån ett 20årskalas där de bjudits på god mat o trevligt umgänge :) Kvällen fortsätter i lugna takter,blir soffmys med min älskling. Imorgon tar vi oss till Trollhättan igen för att planera lite inför nyår o lite andra saker,men innan det ska vi äta A:s mammas egna revbensspjäll..alltså inte hennes egna utan grisens (nej..inte Andreas pappa heller;)) ;D 

För er som älskar skadeglädje kan jag meddela att jag inte hittat min nyårsklänning än,o nu skiter jag faktiskt i det =P (Okej,kanske ger en sista chanspå självaste nyårsafton),men annars drar ja över mig med ett lakan,med glitter-dekoration ;)

Andreas hälsar till er alla att han snart ska blogga igen,men det är något ni kan ta med en nypa salt..de krävs både vackert väder o mycket fjäsk för honom om han ska ställa upp. ;) Och det är ju inget som lockar..höhö! Jo,förresten..i torsdags gav Andreas mig lite tips om mörkerkörning (han är ju den överste körkungen eftersom han fick 65 av 65 på teoriprovet..skrytnisse,men OK..de tar jag också del av;)) men iaf..Jag citerar:

- "2 tips till dig när man ska blända av är att man gör det när man ser att ljuset når den mötande bilden,o de andra tipset är att när du ser att mötande bil bländar av,gör du desamma. På det sättet blir det ett bra samarbete"
*Jag lär in mig..information som jag redan kunde*
Och idag när vi körde hemåt så körde vi på en 50-väg,upplyst o (duktiga) älsklingen körde med helljuset på,vilket som inte var helt nödvändigt. Vi ser att en bil börjar närma oss från motsatt håll,men Andreas bländar inte av. Jag sneglar lite på honom o bara väntar..men neejdå! De sluta med att jag fick säga åt honom..Jag citerar mej själv:

"Okej älskling...2 tips till dig när man ska blända av är att man gör det när man ser att ljuset når den mötande bilden,o de andra tipset är att när du ser att mötande bil bländar av,gör du desamma. På det sättet blir det ett bra samarbete"  Kamrater..detta kan jag må gott av i en månad,att sätta pricken för i:t ;) Meeeeen,ALLA GÖR VI NÅGON GÅNG FEEEL :)


Nu ska jag njuta av den sista lördagen,år 2007! Detta har varit ett underbart år,15 juni är svårslaget! Den dagen som förändrade mitt liv,men den historien kommer ta flera dagar att skriva;)

Ha en tjusig kväll!
Byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0