Lindsay - rival?

Heeeeeeeej på er! Nu sitter jag o Andreas här hemma hos mig och slappar. Andreas har fastnat framför tv:n,en film där Lindsay Lohan spelar en av rollerna..Han kan verkligen inte dra sig därifrån..Nu låter det iofs som han är världens kåta på Lindsay,men där tror ni helt fel.. ;) Han sitter o häst-skrattar åt de "roliga scenerna" i filmen,jag själv tröttnade o hamnade här! Fun for meee!! ;) Iaf..idag har vi handlat julklappisar,eller aa..Andreas gjorde. Jag handla till mig själv. Ett par hallonrosa over-knee's...dom är riktigt fräscha.Sen va ja tvungen att köpa en lång stickad kofta för att den passa perfekt till de hallonrosa! (Nu är det reklam i filmen & andreas kommer hit o fjäskar,tror han ska få pussar..men ickeee..han kan fråga Lindsay ;D )

Vi ska strax gå o hyra film,dagen får fortsätta med slappa tyglar! :)
Jag lägger in lite outfit-bilder på mej & andreas,som togs innan vår shoppingrunda idag ;P Senare ikväll ska ja dela med mig av en film älsklingen visade mig förut,en buktalare som gjorde en grym show! =)




Vi hörs later..Nu ska jag gå o distrahera min pojkvän från gluttandet på Lindsay..Haha..
Kolsvart av svartsjuka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0