Koko

Heej på er alla! Haha,jag suger på att uppdaterera,men mitt liv är tillräckligt spännande just nu så har annat att göra än o plugga..men men ;) Nu har jag iaf håltimma i skolan,fram till halv 1! Typiskt..hade kunnat lega hemma hos älsklingen nu,för den skunken är ledig idag,men bara för min engelskalektion va ja tvungen att ta mig hit..medan andra stanna hemma..(What? *No names*) Lite resumé av helgen; I lördags kväll blev de ingen filmhyrning utan jag o Andreas blev hungriga istället,så vi beställde kinamat! =) I vanlig ordning somnade jag framför tv:n,trött som en get..o efter ett tag började jag prata med Andreas i sömnen..matkåt som jag är säger jag:
- "Har du gjort mat än?" Andreas fattar ingenting men fortsätter ändå prata med mig..min goding ;) Sen så igår (söndag) drog vi till gymmet på Volvo o körde sönder varandra,vi tävlade i benstyrka. Badvakten VS. Friskisbruden ;) Höhö,det Andreas vann över mig på..där va maskinerna felinställda..iofs var det bara en maskin..Haha! ;D Needå..sen på dagen åkte vi hem till Andreas där jag pluggade med hans syster,o sen kom hela stora släkten på kalas,o de bjöds på nybakt bröd o tomtegröt,sjukt gottigt! :) Var helt slut efter det..o somnade snabbt igår kväll. Drömde mardrömmar om Andreas inatt igen..Det är helt sjukt. Jag drömmer mardrömmar om min underbara pojkvän,så i morse när han började komma nära mig blev ja tveksam o kände tvivel på om jag skulle låta han röra mig,för ja hade precis drömt om honom då..Haha,stackars älskling!

Nu måste ja tyvärr avbryta bloggandet för att återgå till mina viktiga studier..gaah! Men en uppdatering kan ske senare,skulle jag minsann tro:P Men ha en jävla bra dag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0