Julklappisarna :)

Nu börjar julaftonens timmar dra mot sitt slut,o alla är mätta efter all mat man vräkt i sig idag. Men det hör till såklart! Nu är det bara att pusta ut o se fram emot morgondagen,då det blir julfirande nr.2 :) Hade iaf tänkt o skriva om lite julklappar jag fått :)

Min första julklapp fick jag i morse av "tomten" =P Ett par benvärmare,svarta med lite glimt av glitter i,har aldrig gillat benvärmare innan,men dessa va skitsnygga o kom från Indiska! =) Lite senare,närmare sagt kl.11 kom min älskling hit så vi fick fira mini-jul tillsammans,drygt 2 timmar! 2 mysiga timmar med mycket kärlek! Vi bytte paket o av Andreas fick jag ett SPA-paket,så jag ska alltså få gå på spa o få behandling,helt otroligt! Jag blen enormt glad,o uppskattade verkligen hans paket! ♥ Av mig fick han ett halsband från Fossil,bild på det här nedan! Det är även en annan lite present jag fixat men inte hunnit pilla färdigt med som han då ska få imorgon istället! Lite mer humor i den tkr jag ;) Vi båda lyckades hålla vår pris-budget lika,som alltid känns bra,men självklart är det tanken som räknas!! =)

Nu ikväll har jag fått familjens presenter,då jag bl.a fått en hel del sponsring till Sälen-resan jag ska åka på v.8,jag har även fått lite kläder & presentkort! =) Mycket användbara & bra saker :)

Snart ska jag lägga mig och läsa min eng-bok,måste läsa en hel del nu,så fort jag har tid! Resten av veckan är ju somsagt fullt uppbokad som jag skrev i  inlägget nedan! Ni får ha en fortsatt bra julaftons-timma.

Jag älskar min pojkvän Andreas,jag är ingenting utan dig. Kan inte med ord förklara vad du betyder.
Det är vi..så jävla enkelt är det.  ♥

Halsbandet Andreas fick av mig, visst sitter det fint på honom? :)


Drar mig nu..Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0